BLOPPIS

Så äntligen är bloppisen här! Det blir som vanligt om det är nåt ni gillar så kan ni kontakta mig på facebook. De som nt har facebook, kan skicka mejl till mig: [email protected]ÖRST TILL KVARN! det kommer koma flera bloppisar men först så måste ALLT på den här bloppisen bort! Ni får kläderna tvättade och strykta :)
Leggins, använt de få gånger! Finns ingenstans i affärerna. Storlek: 36 Pris: 60kr. SÅÅLD!


Svarta leggins med skinn på sidorna, finns ingenstans i affärerna, jag har ALDRIG använt de!
Storlek: One size Pris: 70kr


magtröja från H&M , använt den några få gånger, finns inte kvar i affärerna. Storlek: 36 Pris: 40kr


tröja från gina tricot köpte den för 149 kr, använt bara en gång. Storlek: xs Pris: 80kr


en fin tjocktröja/tröja, har använt den några jättefå gånger! Storlek: xs/s Pris: 100kr

förlåt för de dåliga bilderna! Har ni glömt den gammla bloppisen? det finns fortfarande saker som
inte är sålda, då kanske jag lägger upp de där sakerna igen! så kanske ni ändå vill ha nåt från den förra bloppisen!


Linda

fina saker:D

2012-03-28 | 14:52:04 | http://www.nattstad.se/LindaLinnros



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]