söndag


jag vet att jag inte har bloggat nånting men det är för att jag inte haft tillgång till någon data. Men igår så va jag på bio med Wiktoria o vi kollade på the dictator , filmen va tung o vi garva mt hihi o vi tappa vår popcorn! haha inte kul... efter så kom Wiktoria hem till mig. O idag så bowlade jag med pappa o syrran i årstafältet vi hade det kul o alla spela bra idag, men jag spela nog sämst haha.. efter det så åkte vi till liljeholmen o vi shoppade lite. Nu e vi hemma o käkade pasta carbonara (stavning) o vi e proppmäta allihop o vi ska bara ta det lungt o kolla på film o jag måste plugga, har religions prov imorn..o jag kan ingenting,knas! Men snart är det sommarlov men det här piss vädret förstör allt -.-





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]