om idag


idag så vakna jag o hade skit mkt o göra så jag börja med att duscha o gå ut med hunden , sen köpa bröd o gå t mormor o hämta några saker, sen åt jag frukost o bädda sängen o senare packa jag mig. O jag packa mig för att ska vara hos pappa nu i fem dagar o mamma åkte till polen med sin pojkvän o kolla på EM matchen, skit kul ju! men innan jag åkte till pappa så skulle jag laga en polsk grej o jag hade lämnat det i en kastrull på o de va på högsta värmet o jag hade glömt det helt o när jag kom tbx efter att ha varit ute med hunden va alltng bränt! aso knas allt blev en gega moja o kastrullen va helt svart, jag fick stress visste nt vad jag skulle göra så jag slängde allt genom balkongen haha sen så hjälpte att skrapa bort allt men allt gick ändå nt bort o det stank i hela huset! o mamma kom hem så gömmde vi allt i toan hahahaha men hon fick reda på allt ändå o blev skt arg. Men vid fem så hämta pappa oss o vi åkte till willys o handla o sen åkte vi hem o städa snabbt för vi skulle hämta moster som kom från polen. Ah sen så åkte vi hem o åt kvällsmat o mer har jag nog nt gjort haha men vi får se vad jag ska göra imorn, nu blir de film med godis o cola PUUUUSSSS!



mw

Fin blogg

Svar: tackar :)
Nicole stachowska

2012-06-21 | 13:02:55 | http://michwagen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]