Hjälp mig med en grej,kommentera!

cha, jag har precis kommit hem o min data e knas så bloggar lite på iPad. Men idag efter skolan så tagga jag o fiona till stan och handla presenter till våra lärare för att det är skolavslutningsnart!! Sen så åkte vi runt i tuben o så o vi träffa Putte,plutt o Joel haha o de heter ny så på riktigt men vi har döpt de till det :) sen så hade de en fotbollsmatch o vi kolla på den o sen tagga vi hem o jag kom hem nyss o måste käka för e skit hungrig! Jag har verkligen inget o blogga om jag har varit i stan hela veckan nu med fiona haha imorn e de lördag o har nt planerat nåt direkt ska kanske träffa några wey wey! Oh vad jag e trött orkar nt med livet! Tycker ni att jag ska ha klänning till skolavslutningen elr kortbyxor? Hjääälp, har svårt o välja!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]