Godmorgon!

Godmorgon alla söta läsare. Nu när jag nt har bloggat så bra så har min statistik sjunkit,inte bra! Men kärlek till de som läser min blogg även om jag har inte bloggat o gör bara såna här skit inlägg. Men jag lovar efter att min data funkar så ska jag blogga om allt möjligt. Men iallafall idag så ska jag cykla till högdalen o köpa sushi o sen så ska jag nog sitta o mysa bara, på kvällen ska jag ut o springa lite för det var länge sen jag sprang! Min kondis suger fortfarande o min kropp e nt den jag vill ha än! Men efter sommaren ska jag skärpa mig så att det blir bättre resultat till nästa sommar! Just nu ligger jag fortfarande i sängen jag ska snart äta frukost o sen fixa mig. Åh det e så jobbigt omskriva på iPad för att den är så stor att håla i! Aja de kanske blir mer inlägg under dagen puss.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]