firat midsommar i nacka

hihi det blir sena inlägg nu för tiden :/ men ah vad ska man göra. Idag har jag inte gjort mycket mer än att åkt till nacka o firat midsommar o dansat lite runt "stången" haha gud vad svensk det låter. haha men men vi hade det nice o sen så åke vi hem o jag soman för jag va skit trött! o jag vakna vid åtta o då kom gäster till oss också,o de e fortfarande kvar o vi har kollat på matchen idag, tyskland - grekland o de gick verkligen inte bra för grekland de förora ju 4-2.. o nu så sitter vi ba o chillar omg vad mycket "o" jag använder hahah knas jag e! torr humor aso. Imorn ska jag t stan med fiona o enrique o sen så hittar vi på nånting där! ska duscha snart o kolla på en skräckis hihi fast att jag e skit rädd sen igår , men jag ska sova tidigare idag iaf. okej, nu vet jag nt vad jag ska skriva mer -.- bilder från idag: ... PUUUUSSS!






omg igga mitt ansikte, va helt död!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]