Grekland på tisdag!


 skönt o blogga igen. Det e söndag o jag ska nt göra nånting spc, på kvällen ska jag hem till mamma. O vi ska börja packa lite för att vi reser till grekland på tisdag, ouff vad jag har längtat! O på måndag måste vi shoppa o allting haha kaose! O eh jag har ingen aning om jag kmr ha nån internet där så de blir inget bloggande då! Om jag har internet så kmr jag lägga upp bilder då o då men kmr nt blogga mkt ändå för jag vill nt slösa min tid framför datan, aa ni fattar! Sen efter 3 veckor att jag har varit i grekland så ska jag direkt till polen , alltså jag kmr vara i sverige en dag sen direkt t polen sen en dag i polen o sen därifrån till egypten :) det ska bli så jävligt kul! sen efter det ska jag tbx till polen o där kmr vi gå på ett brölopp så aso jag kmr tbx till sverige innan skolan börjar, haha men gud vad mycket jag kmr flyga i sommar , kmr må dåligt haha. Är det nån som vet vilka pengar man använder i egypten? haha man har ju inte euro där.. det kmr bli mycket shopping i både grekland o egyten , massa med sommar kläder som inte finns i sverige! man vill ju ha lite kläder som nt alla andra har hihi. O jag kmr bli brun så att ingen känner igen mig,mohahahaha! o i polen e det också skit varmt, de e 35 grader där idag! Men iaf snart kmr det några inlägg om lite allt möjligt. PUSS!


 Shuu blå tunga!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]