äntligen!!!!

OMMBBB!!! JAG KOMMER DÖÖ SNART! ÄNTLIGEN KOMMER JUSTIN TILL SVERIGE! JAG HAR VÄNTAT PÅ DE HÄR SKIT LÄNGE! JAG E SJUKT HYPAD!! WOOP WOOP! man kommer kunna köpa biljetterna på fredag o då e jag i grekland, men jag får se om det går och köpa biljetter därifrån också, jag måste bara ha bästa platsen! OMB JAG KMR SITTA O DRÖMMA NU OM DEN DAGEN TILLS HAN KOMMER! ÄR DET NÅN SOM VILL FÖLJA MED TILL MIN ÄLSKLINGS KONSERT?? MÅSTE VETA DE NU! SKRIV I FB ELR MESSA 0739994196, DU BEHÖVER NT VARA LIKA HYPE SOM JAG I HONOM MEN BARA SÅ ATT DU KMR HA KUUUL HAHAH ASO MIN ÄLSKING ÄLSKAR HONOM!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]