YOU KNOW WHAT'S BEAUTIFUL? READ THE FIRST WORD AGAIN.


Va skönt o vakna klockan 2! asso mamma ringde o försökte väcka mig o allt HAHA jag svara o mamma snacka på medans jag sov
HAHA aa asso jag hade sjuk svårt att somna igår även fast att jag var skit trött asso mina ögon va stängda men kunde nt sova!
o alla bomba med sms o på fb o på wordfued o jag hade as ont i huvudet för har nt sovit på 3 dagar o igår lovade jag mig att sova
tidigt med det gick nt så bra, jag somna 5 -.- fuck dehära men jag fick sova ut iaf några timmar o har nt ont i huvudet ;D nyss så
kollade jag på filmen abduction med taylor lautner aso filmen e så himmla bra! har sett den andra gången o jag kollade på den som att
det var första gången jag har sett den, kärlek t filmen! Klockan fem ska pappa hämta oss o ska vara där t på onsdag typ...
Älskar er kära bloggläsare!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]