VA SKÖNT O VAKNA NU EFTER EN ROLIG O LÅNG KVÄLL/NATT...NYÅR!

Nu e jag o wirre vakna eller snarare så väckta mamma oss m, så vi har ätit frukost.
asso e skit trött , jag vill sova! vi sluta att dansa vid 5 tiden o så va vi lite lunga sen
men vi somna vid 8 på morgonen! asso herregud vi hade så jävla roligt! har nt garvat
så mkt på en natt, never! o nykter va jag nt! asso jag va helt kaoze, fråga wirre som
sitter breve mig! ouff ni skulle bara vara här! HAHA o förlåt för alla random sms som
några fick igår, asso jag menar nt det jag säger! jag skrev t.ex att jag e gravid o jag kan
flyga o så va mamma jultomten! asso shit HAHAH men men vi hade det skit roligt iaf!
Nu ska vi fixa oss, om vi pallar o så ska vi kolla på nån film. Det här e jätte konstigt asso
vi vakna nyss o det e fett mörkt,woho! see yaah!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]