TRALALA

haha kolla mina strumpor, så söta haha


Nu e jag hos pappa o igår kväll hade jag ingen lust att blogga... men aa jag lever! HAHA de finns nt så mkt
o säga för jag o pappa ska ba sita hemma jag ska krya på mig för att på måndag vill jag till skolan, de kanske
låter konstigt men såå e det jag har faktiskt saknat skolan lite eller nej mina vänner där haha aa men ni förstår.
aja så haha nu ska jag o pappa sitta o lata oss lite till, pappa har köpt nya filmer så de ska vi kolla på b.l.a.
Äre nån som kollar på vampire diaries fortfarande? hihi jag såg alla delar igår eller jag ligger på del 12 , den har
nt komit ut på datan än..men aa vi skiter i de jag har typ ba snackat om film hela den här veckan, men jag har
nt så mkt annat o säga för har nt heller så mkt o göra när man e sjuk,men ni förstår vad jag menar, PUSS!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]