TUNGT!

Skolan idag va helt chill , men ändå sådära jobbig aa ni förstår sen efter skolan så stanna några på läxläsning,
vad gjorde vi där? jo de va meningen att vi skulle göra spanska läxan men vi gjorde en uppgift sen så blev vi flummiga o gjorde kaose sen orka nt fröken med oss haha så hon fråga när vi ska hem? sen vi eh aa de undarar vi också haha men till slut så tagga jag , fiona och claudio till globen. Vi käkade donken, asso största tjockisarna haha jag orkar nt mer o asso vår humor dödar allas! haha spc claudio , o sen så råka fiona spilla vatten på claudio o han blev helt galen haha han sprang upp o börja skrika HAHAH asso shiiet aa vi hade de fett najs sen vi gick runt o snacka om roliga grejer o gjorde lite roligt sen så köpte vi godis o åt lite hihi äta,äta,äta!! haha men jag åt faktiskt ingen lunch i skolan idag, för de va bajs mat -.- aa men nu e jag hemma o jag ska kolla på nån skön film, oh ja ta det bara lung, ni fattar! PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]