TRÅÅÅK!

TEST 1

Hur bor du: Lägenhet
Brukar du komma i tid: oftast :O
Hur lång är du: 1.59
Kan du laga mat: de mesta
Vad jobbar du med/pluggar du: Grundskolan
Vad har du på dig just nu: pyjamas ,hihi
Har du någon fobi: fobi??
Hade du en bra kväll igår: Den va chill
Vilket är ditt senaste inköp: Mascara och eyeliner.
Din favoritdryck på morgonen: Oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Julen
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Min gammla mobil, typ
Vem snackade du med senast: Dääni
Varm favoritdricka: te & oboy :)
Favotitdricka när du är riktigt törstig: Vatten & coca cola
Alkoholhaltig favoritdricka: Ingen..
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag vet nt?
Saknar du någon just nu: Jaaa, jätte mkt!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: De behöver nt ni veta ;)
Någon jag stör mig på: De finns några
Intressen: Musik,dans & karate
Senaste personen du kramade: Min moster
Senaste personen du ringde: Michelle
Senaste personen som ringde dig: Pappa
Vad drack du senast: Te
Vill du ha barn: Ja , men inte just nu
Längtar du till din nästa födelsedag: Det e klart jag gör
Har rakat dina ben någon gång: Ehmm, ja!
Är du sugen på något nu: JA
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen alls
Använder du hudkräm: När det behövs..ja
Attraheras du av män med skägg: Euuw
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Jepp :)
Röstade du i det senaste valet: Ja tsm med min mamma
Är du nöjd med det liv som det är nu: Jag tror det
Vilken låt lyssnade du senast på: Lil Wayn ft. Bruno Mars - Mirror
Har någon annan sovit i din säng inatt: Inte inatt.
Vad tycker du är äckligt: att röka o massa andra grejer
Har du pengar på mobilen: ja







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]