THE EXORCIST

BÄÄSSTA FILMEN! på början va den skit tråkig o jag ba " alla sa att den e fett läskig o lala o va fan vrf e den läskig?" o sen typ efter ett tag då darra jag sönder! Filmen e gjord år 1973 ganska gammal film men jag sväär den e ba bäst! Jag kommer fan ha mardrömar av den här filmen! men den va värd att se den så gör det ni också men jag varnar er ta med er nån kompis , jag dog för jag kolla på den ensam. Jag ska nt berätta vad den handlar om för då avslöjar jag typ hela filmen men jag kan säga ba en liten grej o det är att filmen handlar om en tjej som har typ en monster i sig o aa sen mer kan jag nt säga för då säger jag för mkt! nu ska jag kolla på nån lung film så att jag nt blir lika rädd längre HAHA puss!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]