SVAR PÅ ERA FRÅGOR

Inez: HAHA jag har varit tsm med ganska många o sorry men jag vill nt skriva alla namna här.
Men alla de killarna har varit i samma ålder som jag (13) men jag har varit tsm med 2 st som e
1 år äldre än mig. oh de bode lite här o där men ingen av de bode nära mig :/ Jag har ingen kille
just nu men jag e på G med en :) Ja, jag har syskon , en liten syster. Hon heter Paulina. Jepp jag
e polack o halv grekisk ;) mamma e polack o pappa e grek. Ja, jag är född i sverige. Min favoritaffär
är ginatricot,H&M, bikbok, new yorker, cubus o några till. Min favoritfärg e alla färger men mest lilla!
Love u too ines! puss :*
ping lowhngren: Jag äter typ allt förutom mat från havet o oliver. Hund & katt ;) ljusa färger.
Stationär men laptop går också bra. både och :)
- : Jag är 13 år. Mest på insidan men utsidan måste också vara bra. Jaa man kan adda mig: Nicole Stachowska
tack. Även om jag inte känner dig så skulle det vara bra med namn :)

Pedro: haha jag e oskuld.

Fia Weingarten: haha tack :) oj jag har aldrig tänk på det..? men kanske öh? eh? asso om jag va vuxen
så skulle de nog vara någon jävla lyxigt hus :P




Ewelina

Vafan vf ljuger du för du är inte alls halv grek din lilla snorunge, stå upp för din bakgrund DU ÄR HEL POLACK! Jag känner din pappa oxå , din fjant

2012-01-16 | 20:28:41 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]