NU KÖR VI EN...

Jag svarar på alla frågor imorn elr nåt :)


Fia Weingarten

sv ; va ? jag tycker de var grymt snygga iallafall :D



och en liten fråga:

om du fick välja en sak som du vill ha ( som lixom typ kostar 3856789 kr ) vad skulle det vara?

kram

2012-01-15 | 17:30:24 | http://saraochfia.blogg.se/
Pedro

Oskuld elr inte ? :P

2012-01-15 | 18:05:07 |
-

Hur gammal är du?

Dömmer du persoer från insidan lr utsidan?

Skulle man kunna adda sig på FB även om man nt känner dig?

Bra blogg Puss :* <3

BTW skrev nt namn för att du nt känner mig <3

2012-01-15 | 18:30:33 |
ping lowhngren

favorit mat?

hund eller katt?

ljusa färger eller mörka? :)

laptop elr stationär?

skype eller vanlig telifån? :)

2012-01-15 | 18:50:57 | http://pinggirl.blogg.se/
inez

heeeeeeej nicol!<3

nåra frågor :

vem har du varit tsm med ? isf vad heter han ? hur gammal? bor han i närheten av dig ?

har du någon nuvarande ?( som du är tsm med nu?annars ja vem hihiih hur många syskon har du? isf vad heter de ? du är polack visst ? men är båda föreldarna polacks ?är du född i sverige ? <3 vad är din favoritaffär ex . bikbok ,hm ,gina,vera mode,åhlens osv favoritfärg? ojj hahHHHAHHAHAHAHAH NU HAR JAG SKRIVIT FÖR MYCKET LOVE U NICOL <3

PUSS PÅ DEJ

2012-01-16 | 13:53:09 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]