Loved you once Love you still Always have Always Will! ♥

De va lång dag i skolan idag oh ja det är en av de anledningarna jag inte har bloggat! Men iaf efter skolan så
stannade jag,fiona,trudy o jagoda o några till o de skulle sälja fika t föräldrarna o jag o fiona "hjälpte till",hehe
men de va ju föräldrarmöte. vi snacka lite o föräldrana snacka med lärarna o sen samlades alla i matsalen o
rektorn snacka om schoolsoft o annat sen gick alla till sina barns klassrum hehe o alla tagga hem men eftersom
min mamma va där så stanna jag o va med på mötet hihi nu vet jag allt! :) men aa annars så va de bara chill i
skolan, jag åt ingen mat i skolan , min luch va kladdkaka så e jätte hungrig så ska äta nåt snart! Men jag älskar
tisdagar, bästa dagen i skolan för oss! :P aa men har precis duschat, ska snacka med älsklingen, han fyller år idag så GRATTIS till världens bästa o underbaraste pojkvän! PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]