LÄNGE SEN!!

Nu har jag inte bloggat på evigheter, i know! förlåt men jag hade ingen internet o nu sitter jag hemma för jag e sjuk o har feber o aa jag mår verkligen inte bra! hehe så jag letade efter internet o jag hittade den, hihi nu vet jag mammas ställe hon gömmer den på ;P Igår började skolan, de hände inget spc men vi börja med att ha mässa i skolan då o aa sen snacka rektorn om saker o blabla. Omg under mässan så blev typ en kille helt vit i ansiktet, skit läskigt ju! aa men efter messan så hade vi vanliga lektioner, men dagen gick snabbt o de va skit kul o få träffa alla igen ;D Nu har jag hur mkt tid som helst att blogga, så jag ska blogga om den veckan som har gått. PUSS!


moba inte bilden, e helt slut på bilden!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]