INTE PÅ NÅN BLOGGHUMÖR!

Förlåt för att jag nt har bloggat på ett tag, men jag har haft nån lust. Jag har ändå nt gjort så mkt på den sista tiden. Jag har skit svårt att somna o så vaknar jag typ klockan tre elr nåt sånt, de e nt bra för dåe man typ trött hela tiden. Men idag ska jag försöka somna tidigt o så att jag kan göra nåt imorn. Jag tror jag ska slagga hos michelle o danielle imorn o innan det träffa nån i plattan oh aa vi får se hur de blir imorn. Nu ska jag
iaf kolla på tv, just nu e det family gay på kanal 6 , inte så dåligt men väntar tills de kmr nån bra film på tv elr så laddar jag ner nån film. äre nån som vet nån bra film o nån bra hemsida man kan ladda ner filmer gratis o enkelt? förutom tankafeast? tacksam för svar ;D PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]