INGEN TID ATT BLOGGA

sorry att de e sena inlägg nu för tiden men asso när jag kommer hem så orkar jag nt blogga direkt.utan bara ta det lungt o så. Nu så har jag sett klart filmen kniven i hjärtat fast jag har sett den två gånger redan HAHA o så har jag hunnit damsuga som jag var tvungen o göra innan mamma kmr hem. O nu har jag tid på att blogga. Idag i skolan så va de faktiskt ganska tungt hihi asso helt kaose men aa sen ist för att ha bild med fröken bild så hade vi nån annan o då vi hade de chill vi gjorde vad vi ville , lyssna på musik , träna till prov o såå. O bild lektionen är i 1 h o 45 min såå aa de va mkt hehe. HAHAH de blev lite snöbollskrig , de va skit kul men fett kallt! De e fett mkt snö ute o jag som trodde att det nt skulle koma snö i år :/ Nu har jag o Klaudia skrivit in oss på dans o vi valde mtv klassen igen,bästa! nu ska jag snacka med älsklingen. Vad ska jag skriva mer? PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]