HAHAHAAHHAHAHAH

jag kan nt andas , först så snackar en kille som sover nu haha asso han snackar i somnen asso han e fan rolig o sen så kommer in en liten kille som också e här sen så står han helt tyst o han har en vitt tröja o han står i dörren o ser ut som en dödskalle o jag o min kompis e lite höga o sen så dog vi av garv för att killen snacka i somnen om roliga saker o sen så vänder vi oss om o så ser vi den dära killen vid dören och då skrek vi för vi blev lite rädda o sen så hoppade killen upp från sängen o sen så ramla han av sängen o slår sig i huvudet o han gör konstiga saker nu han går runt o slänger saker o lyssnar på en bebis låt HAHHAHAHHAAHAHAA HOPPAS NI FATTAR ASSO NEJ JAG DÖÖÖR , JAG PALLAR INTE MER OUFF, NI SKA .. wirre HAHA jag kmr aldrig glöma det här!!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]