GODMORGON ♥

De va nt så kul att vakna nu, för när jag vakna så hade jag tätt i näsan o fick värsta hostan o de hade jag inte innan o sen så har jag sjukt ont i huvudet. O nej jag mår nt bättre , det e värre nu. Det här suger! Ska föröska somna om o äta nåt också sen ska jag ta nån alvedon o får hoppas att det blir bättre snart. Så jag e osäker om jag går till skolan imorn... åhh även om jag nt gillar skolan så vill jag gå ditt ändå, men jag bryr mig inte på måndag måste jag bara koma till skolan! hehe o som jag vet så ska typ hela spanska gruppen asso från klass 7,8,9 åka på nån spansk föreställning på typ några statyer eller gudar eller vad det än är så kmr det säkert att bli kul asso nt att stirra på statyerna utan vi kmr ha kul på vägen ditt o tbx haha de kmr bli kaose som alltid. Aja nu ska jag nt snacka om det hära, jag vill bli frisk! Det känns så äckligt o bara sitta hela dagen i pyjamas o inte göra nåt, visst e det skönt men om man gör de för mkt äre nt lika kul längre. Snart har alla mina filmer laddats ner , wihoo o så ska jag kolla på de hihi... aja nu ska jag hitta nåt o äta o föröska sova en stund PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]