“Girls want a lot of things from one guy & guys want one thing from a lot of girls.”

Skolan va chill idag, hahah gänget va lika galet som alltid. äre nån mer än jag som nt gillar schoolsoft?
haha jag hatar bara det för att jag o fiona pallade inte gå t mässan så vi stängde in oss i toan o spelade
på mobilerna haha men aa o sen så jag vet nt hur men fröken fick reda på det -.- så typ efter det så fick
jag ett meddelande av mamma "va bered på ett samtal hemma om vad som hände i skolan" jag ba o
herregud de e liksom nt värsta grejen, men ändå e fett rädd för min mamma haha aa sen på biologin va
de as äckligt , vi fick undersöka räckor, usch usch asso man såg hjärtat o allt men förra gången gjorde de
de på bläckfisk men då va jag nt där :( aja nu ska jag gå ut PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]