FETT SKUMT!

hahah jag hade det skit svårt att soman igår kväll o så skulle jag stänga fönstret o så ser jag att det hade snöat lite mer o sen nu när jag vaknar så ser jag att all snö har gått bort! HAHAHAH jippi , va skönt! hoppas de nt kmr börja snöa igen om några dagar.. den 14 feb ska vi ha friluftsdag o vi ska åka skidor o jag har aldrig i mitt liv åkt skidor,
men man måste ju lära sig en dag, men det pinsamma e att typ alla kan redan åka förutom mig HAHA aja ingen va lika bra från början så de ska nt få skratta! haha eller aa de får väl göra de! hihi o den 14 e det alla hjärtans dag också.. naw, älskar den dagen!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]