ETT FINT ANSIKTE FÅNGAR ENS ÖGON MEN EN FIN PERSONLIGHET FÅNGAR ENS HJÄRTA.

Imor blir det skola. HAHA de känns som första dagen för mig för blev sjuk 2 dagar innan jullovet va slut. HAHAHA men de blir skönt o få komma tillbaks. Som tur så mår jag mkt bättre :) o imorn ska spanska gruppen asso från klass 7,8 o 9 åka o se på typ inka indianer eller nåt hehe men vi ska nt vara där hela dagen utan vi åker på morgonen o sen kommer tbx t lunch typ,sen blir det som vanligt. Efter skolan ska jag träffa Claudia o köpa kläder från hennes bloppis :) oh ja , jag ska också fixa en bloppis de kmr upp imorn eller på tisdag men håll ögonen öppna! o sen blir det först till kvarn. ja ni fattar. Nyss så kollade jag på film med pappa asso den va hemsk! De handla om att de fanns nån gift i luften men ingen visste vad de va o sen de som typ va i närheten av giften då gjorde den självmord, asso de va hur äckligt som helst t.ex en man han tog på gräsmaskinen o la sig på marken o den åkte över honom o sen så åker en familj med bil o så ser de massor med människor som har hängt sig själva i träden, o mama mia aso ni kan tänka er hur filmen va sen va de också en skit skum tant som skrämde livet ur mig. aja skit i , jag kmr nt äns ihåg vad filmen hette :/ men nu ska jag sova för att vila ut o ha ork till imorn. GOD NATT!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]