BRIST PÅ RUBRIK

E hemma nu efter skolan, asso de va lite bråk i skolan o såå, aja orkar nt snacka om det. Nu så håller jag på o fixa tacsos så det e det jag ska äta idag , har nt ätit det på fett länge o de e skit gott! mamma kommer hem sent idag hehe så de blir chill hemma,yey! Imorn efter skolan så ska jag tagga t pappa o imorn så börjar min träning också. eller HAHA den börja i måndags men de visste nt jag ;P aa men då får jag gå imorn. Jag tror nt heller de blir nån dans med klaudia för hon ändra sig, men jag ska iaf fortsätta själv eller så hämtar jag nån annan kompis men jag har ju kompisar där också men de e tråkigt att åka ensam i tåget, aa ni fattar. aja nu ska jag laga maten. PUSS!


HAHA här kommer en bild som delsy gjorde på smyg på mig när vi va i nacka o shoppa.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]