BLOPPIS

Jag gör bloppisen idag,har inget o göra.
En edhardy t-shirt har använt den en gång när jag bara satt hemma , jag
säljer den för att den är för liten på mig. Storlek: XS/S Pris: 150 kr


En leopard tröja, sitter fint på kroppen. Jag har ALDRIG använt den.
Storlek: 146/152 Pris: 40 kr


mjukis kortbyxor , jag har ALDRIG använt de. Storlek: One Size,man kan
säga att det är storlek M. Pris: 40 kr


Leggins, de ser ut som jeans,jätte snygga.. Har använt de 2-3 gånger.
Storlek: S Pris: 80 kr


Leggins säljer de för att de är för små! jag får nt äns på mig de, som ni ser på bilden.
Jag har ALDRIG använt de. De e as snygga! Storlek: XS Pris: 40 kr


ping lowhngren

sv- hihi jaoo!^^;D

2012-01-20 | 21:51:59 | http://pinggirl.blogg.se/
Anonym

man ser inte bildrna

2012-01-24 | 19:24:20 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]