6/1-2012

ja, i fredags så tagga jag o delsy t nacka forum o skulle shoppa lite. Mamma skulle också ditt för att hon skulle fixa sina naglar där. så vi åkte bil, bättre iaf än att åka buss haha. Ja o jag skulle köpa en present till Dolores som hade fest i lördags! hehe jag o t henne köpte jag smink grejer o sen så köpte jag t mig själv en ny mascara o eyeliner för båda gick slut o så hade jag köpt jätte sköna pyjamas byxor. Som ni kanske redan vet så e jag o Delsy knas tsm HAHAH så vi gick t olika affärer o prova kläder bara sådära o vi prova några saker som såg skit snygga ut men sen när vi tog på oss de så såg det ut som mamma kläder HAHA men vi hade det skit najs. Har nt så mkt mer att säga.
PUSS!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]