Vi tackar aldrig gud för varje leende... Men vi klagar på gud för varje tår !

e hemma nu efter en halvdag i skolan o bowling :) okej vi börja på morgonen o då va de mässa , de e ju fastan som börjar idag o allt sen så hade vi en chill lektion, sen så va de rast men nt för mig o några till för vi gick t små barnen för att öva på texter o annat , efter elevensval hade vi kemi,chill. då börja det närma sig 12.00 o istället för att käka luch i skolan så taggade vi o käka pizza, nära skolan o sen så åkte vi till gullmarsplan(bara ex skolpoliserna) o där bowla vi, ni vet väl var det är..? de va skit kul o vår fröken e typ proffs på de så hon lärde oss lite extra så nu har jag blivit mkt bättre på det! någon som vågar möta mig på bowling nu? ;) fick typ 3 streik(stavning) haha men aa vi hade de skit kul, medans de andra satt till skolan till halv 4, mohaha! De som e va konstig idag va att typ alla fastar men alla käka pizza o drack läsk o så, men nej, nu ska jag skärpa mig! från imorn så ska jag nt äta godis och kött! haha lycka till mig då! hur ska jag nt äta godis i 40 dagar, skit de här kommer bli svårt, men ska klara det! Nu ska jag ta det bara lungt, kl.20.00 har jag träning, orkar inte -.- bilder från idag kommer snart! PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]