vår känslan

e hemma nu efter att varit hos frisören. Jag e nöjd, men e lite ledsen för mitt hår e kortare! haha men iaf det gick fett snabbt att klippa mitt hår men sen så skulle mormor fixa sitt hår o hon skulle färga de o klippa så det tog längre tid så jag va helt rastlös så jag lekte med deras söta hund hihi sen så snacka vi o såå, asso inte jag o hunden utan vi tjejer HAHA men aa sen efter det så tagga jag hem o mormor åkte nån annanstans. På morgonen så va det lite snö o kallt ute men när jag skulle hem så kännde jag inte samma känsla de mycket varmare o de blåser inte lika mycket o de e inte samma luft, åhh så skönt nu känns det verkligen som vår, jag ska nog ta fram min skinnjacka, ska köpa en ny också... nu hoppas man bara på att det här vädret håller o blir bara varmare :) Nu så väntar jag tills maten är klar o nu ska jag bara ligga i sängen för jag mår så jävla dåligt, fick mens när jag skulle hem till frisören, o herregud vad det e jobbigt med mensvärk, blää på de!men så e de att vara tjej -.-


din kk

hört man kan bazz dig:D

2012-03-01 | 20:56:02 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]