tystnaden som uppstår när tvillingarna bråkar och den ena kallar den andra '' ful ''...

Vaken nu o jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. nån som vill träffas? men om inte så ska jag bara ta det lungt hemma kolla på nån film o jag e så jävla sugen på sushi! så jag ska kanske säga till mamma att gå o köpa, de som inte gillar sushi då får ni fan börja gilla det, jag hata sushi också förut men nu älskar jag det! hihi
Jag saknar älsklingen skit mycket! vi skulle träffas idag men de blev ändrade planer men imorn ska jag typ göra det! kommer få flipp om jag nt träffar min kochanie snart! han e mitt liv! men aa va bara tvungen o skriva det! Nu ska jag äta frukost, har inte hunnit äta det än :Smin data e fett seg, vet nt vrf så jag pallar inte blogga mer!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]