Ni säger "släpp honom.." Det är som att säga till en fjortis "sluta sminka dig" nästan omöjligt

Vad ska man skriva?! ehm..jo vi hade ju spanska prov idag i skolan o de gick ganska prov jag trodde att provet
skulle vara mycket svårare men som tur så var det nt det, jag tror faktiskt att jag har klarar mig! Annars så var
resten av skoldagen helt okej, vi har fixat mkt till lågstadiefesten idag o imorn ska de bli lite mer o så ska vi fixa
lite mer med vår gbg resa som vi ska göra i maj tror jag, vi måste planera mer o bestäma allt! Snart ska jag plugga till fysik prov, åhh kill me! jag orkar verkligen inte, de så svårt, de krånliga orden o.s.v. men aa ska plugga mycket iaf o kommer nog blogga lite mer idag än vad jag gjorde igår! PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]