MICHELLE!!

Skolan va helt okej , lite knas här o där men annars e de bra! Men de e ju lågstadiefest så jag o tjejerna tagga o handla godis,chips o allt annat! herregud! vi köpte sjukt mkt med godis vi slösa 500 kr på bara godis, aa ni kan tänka er hur mkt godis det var!! vi köpte faktiskt ganska mycket av allt men mest godis! Efter de så tagga michelle hem till mig och vi bakade sockerkaka, hihi så duktiga vi e! de e nt bara vi som bakar andra bakar kokosbollar eller va de heter o de andra tjejerna gör chokladmuffins så de skit mkt vi kmr ha! jag skiter i om vi har över med godis o allt så ska vi fan ha efterfest för oss själva,yeah! men aa nu är vår sockerkaka klar o michelle tagga till sin träning o efter den så ska hon koma tbx till mig o så ska hon slagga här, haha skit kul de ska bli, vi har köpt chips o läsk till oss sjävla också, så de blir party här hemma också :) men nu medans michelle inte är här så ska jag bara ta det lungt kanske ladda ner nån film som vi ska kolla på. Här får ni bild på vår sockerkaka,haha vill smaka den!!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]