LÅGSTADIEFEST!

E hemma efter en långtråkig dag i skolan men klockan 2 så fixade vi lågstadiefest, vi hade bakat köpt 10 kg kilo,
skit mycket chips o popcorn o så ändå va allt slut! vi tjänade 1195 kr , tunga vi e! alla barn typ dansa haha aa nästan alla då man fick gå runt o säga till att de nt ska vara blyga o att dansa o sen lekarna hade de skit kul på, de fick priser o allt, jag tror de e glada nu o gillade festen, vår klass vi har blivit nöjda o vi tycker att den här festen blev mer lyckad en den förra! O nej, jag tog inga bilder fast jag hade kameran med mig, men jag orka inte med det! aja men imorn så e jag bara i skolan till lunch o sen så ska alla de som var skolpoliser i klass sex gå o käka pizza o sen åka till gullmarsplan typ o bowla, skit va nice de ska vara! vi gör det imorn för vi hann aldrig göra det i sexan... den här veckan har gått skit snabbt! o nästa vecka är det sportlov,jippi!PUSS PÅ ER SÖTISAR!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]