inget är som det va förut,varje början har ett slut.

Ett sent inlägg om idag...


Jag hatar att hitta på början av meningen... Skolan va helt chill men de blev lite stress att vi fick veta att vi skulle fixa lågstadiefest om två veckor så aa jag o michelle fick fixa allt o aa vi klara allt faktiskt nu e de ba lite kvar att fixa, handla allt o musiken o såna grejer, men de fixar vi, för vi e så jävla tunga på det! Efter skolan så tagga jag med Michelle till farsta centrum för att jag skulle köpa en present till pappa som fyller år idag! GRATTIS MIN FINA,VÄRLDENS BÄSTA PAPPA! ska jag säga vad jag köpte? HAHA okej da , jag köpte ett paket med sån där dyrt te o med typ nån kex o sylt tror jag att det är o så finns de en sån grej till teet(stavning)Imorn ska vi ha matte prov, så de blir plugg,plugg i nån timme, men jag ska hoppa in i duschen nu,skönt! PUSS!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]