TISDAG :)

oh vad ska man börja med? skolan va helt okej,de va lite fler i klassen men alla sitter ändå o hostar o nyser hela tiden, jag har fått ont i halsen så de känns som att jag håller på att bli sjuk..igen -.- inte roligt ju! o då kmr mamma få flipp o säga "så är det när man inte lyssnar på mig" jaja! HAHA. aa men annars va det bara chill i skolan. Den roligaste dagen på hela veckan i skolan. Men imorn blir de en jobbig dag då jag slutar halv 4 -.- När jag kom hem så såg jag ett brev från SEB o gissa va det va? jo,de va min nya kod till mitt kort. jippi! vad glad jag blir för det e så att jag hade gjort min kod fel 3 gånger! så den blev spärrad o sen så hade nt tid att ringa till SEB o fixa en ny aa men nu e det fixat hihi nu kan jag använda mitt kort igen :) o nu ska jag koma ihåg min kod för nästa gång! o jag ska försöka att nt slösa så mkt pengar utan kunna spara också. Lycka till nicole!


Nu ska jag äta nånting därför e as hungrig! sen ska jag kolla klart en film som jag nt fick se klart igår. Den heter Chocolat o den e jätte bra! tycker jag iaf. Den handlar om: att en kvinna med sin dotter reser runt till olika byar/länder o kvinnan gör choklad o så har hon en butik där men hon e nt kristen o alla i byn e det o det är fasta och ingen köper av chokladen & borgmästaren ser kvinnan som ett djävulens sändebud, han gör att alla hatar kvinna och nt köper någon choklad alls. Sen så händer det massor med andra hemska saker! Den e bra o den har fått 5 oscars. Jag rekomenderar att se den... jaja nu har jag sagt mycket,nu är det dags att äta.PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]