i live my life, and you?

De va chill i skolan idag,lite långtråkig men de e nt alltid de e kul. O ist för syslöjd idag så hade vi en vikarie,
han hade gått på vår skola förut för länge sen hehe o hans syster också o henne känner jag , men aa han va
tung asso, vi skulle ha matte men för att vi hade matte innan luch då palla vi nt med det så han ba aa okej vi
gör nåt annat o då snacka vi bullshiet o sen så fick jag o michelle garvattack HAHA jag svär han tror vi e helt
pucko i huvudet för vi garva av ALLT! aa men de va ba chill o sen så e hälften av vår klass sjuka,skön stäming
i klassen! Jag har värsta träningsverken i ryggen o armarna, jobbigt! -.- Nu ska jag äta för e jätte hungrig. PUSS!


Sofie Emma Aurore

svar: hihi jaah (: !

tack så mkt :D



btw: din rubrik är cupycat'at av mig ;) ! haha söt

2012-02-02 | 18:42:15 | http://blacknightmare.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]