HOS MAMMA NU

Nu e jag hos mamma o jag håller på o kolla om tider t bussen imorn, vi åker till flottsbro ju så måste ta buss t huddinge station först. O jag tror att jag ska ha köttbullar o macaroner med mig, de vanliga! hehe de ska bli fett kul att lära sig att åka skidor! jag ska ta med min kamera o jag ska försöka ta nån bild, om jag lyckas! Nu ska jag leta efter mammas termo byxor ska ta de för har inga egna hehe sen ska jag plocka fram några varmare vantar för har nt behövt de den här vintern. Vet ni? jag har faktiskt nt åkt skridskor i år,trist. Men vintern e ju nt slut än så jag kanske hinner göra det ändå! Vad mer behövs o säga?! ska snart o sova efter allt de här så jag säger GOD NATT redan nu för jag tror nt att jag pallar göra ett till inlägg, aja HEJ DÅ!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]