hemma...

eh e hemma nu, va ba med älsklingen, vi gjorde inget spc men fortfarande alltid lika roligt att vara med älsklingen! men aa e fett trött, jag tror jag kommer somna fett tidigt idag... men eh vad ska jag skriva mer?
Imorn tror jag att jag ska åka med mormor o klippa håret, ska klippa topparna, för den behövs verkligen! annars kommer det nt att växa o mitt mål är att min hår ska bli fett långt tills sommaren. Asso jag hatar att gå till frisören, det är hämskt att se sitt hår falla ner på golvet,wää! Jag tror faktiskt att jag ska äta nu för jag har inte ätit nåt idag, inte äns frukost haha. PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]