hatar du mig? haha ta en kö lapp och vänta tills jag bryr mig.

Jag hatar fredagar! åhh så jobbig dag! e sjuk o helt död , jag vet nt hur jag har klarat av dagen?! Idag hade vi
matte prov,hmm de gick väl nt så dåligt men de kan bli mycket bättre! O idag på svenskan så spela vi litte teater o jag o michelle gjorde en , alla jobba två o två. Min o michelles teater handla om äka kärlek? alltså att hon typ gilla en kille via datan o de skulle träffas o killen va 27 år och hon 13,pedofil? aa o jag försökte att hindra henne o berätta för hennes föräldrar men om jag gjorde det så skulle vi nt vara vänner längre, aa alla teatrarna(stavning) var ganska korta men de va skit kul o gör det! Resten av dagen va lite upp o ner.. Efter skolan så stanna jag o några o spela ping pong(pingis) HAHA jag kom hem precis o jag ska äta nåt o sen så ska jag spela på xbox , jag har ju kinect så jag ska nog spela dansa lite o köra fitness grej, skit kul! Imorn så e det ju öppet hus från 09.00-12.30 de blir en kort dag o de kmr säkert vara kul för vi ska köra lite debbatt o lite annat, men mer om det kmr imorn! PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]