Folk som kan räkna vet att sex inte kommer först....

Änligen fredag!!... de va så långtråkig dag i skolan asso! oh orkar nt mer , ska slänga mig i sängen o sova e så
jävla trött jag orkar nt blogga elr nåt men gör de ändå o så har jag träning idag i 2 timmar -.- Jag vet nt vrf men
jag e trött hela tiden nu för tiden, är det för att det e vinter o de e så mörkt ute? eh,vem vet? men nu är det skönt att det är fredag så jag slipper plugga till nåt , han ba softa i soffan. På tisdag har jag engelska prov o direkt efter ska vi ha lågstadiefest o vi måste fixa allt o allt vi ska sälja o.s.v. de ska bli skit kul, alla barn älskar när vi fixar fester till de, så de posetiva till det o ser fram emot det. aja nu sitter jag o tjockar mig med choklad från alla hjärtnas dag, jag kan bara inte låta bli att äta de! de e så himmla goda! mums! PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]