Dom flesta har bild på sina idoler, jag har en spegel.

De va en lång dag i skolan idag. aja ska nt klaga på det. Men på elevensval, så gör vi pjäser i skolan o då ska jag redigera en pjäs o jag fick de värsta i hela lågstadiet i min grupp(de e de som spelar upp pjäsen sen) o de finns en kille som säger alltid "hej nollor" asso skit jobbig! sen så frågar han alltid "Hur e luften där uppe?" Jag ba de får du se när du växer upp, aja sen så han gör kaose i hela gruppen, de ska bli tufft att vara lärare för de,men de kmr bli nog roligare med tiden.Vår saga heter Pojken med det stora huvudet,haha den e bra de drf jag valde den o de e alla i högstadiet som har skrivit egna sagor o sen lotta vi ut den bästa, okej min blev inte utvald men de fanns bättre som blev utlottade. Jag orkar inte berätta vad den här sagan handlar om. Snart ska jag plugga lite matte för vi har prov i matte på fredag så jag börjar plugga lite nu. Om mamma kmr hem snart så ska jag åka med henne snabbt t farsta centrum o köpa en present till min pappa som fyller år imorn! O klockan 7 så ska vi ha en liten speciell gäst hemma hos oss, o klockan 8 har jag träning så de e nt så säkert om jag går på min träning idag, men jag vill verkligen gå för att vi ska köra fight! Vi får se hur det blir. På lördag har vi öppet hus från klockan 09.00 till 12.30 , chill sen så har vi ledigt på måndag,wiie! haha ni kan koma på öppet hus t min skola o så kanske ni gillar den, men aa klicka HÄR för att komma till skolans hemsida! Där får ni reda påmer.Men på Tisdag så ska hela högstadiet att åka till flottsbro o åka skidor hela dagen, dios mio! Jag har aldrig åkt skidor så de e en grej jag nt kan men de ska bli kul att äntligen lära mig att åka, alla säger att det e kul aa då får jag väl hoppas på det! Ni kanske undrar vrf jag lägger upp bilden på min katt? haha men det e så att jag har gjort så fina bilder på honom o jag har inga bilder på mig just nu så de får bli bilder på min katt så länge! Nöj er med de bilderna eller så blir det inga alls! (A) nu så ska jag plugga så att jag gör de så länge jag har lust.PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]