ÄR HEMMA NU EFTER SKIDORNA

Halv 10 gick jag ut från huset o skulle ta bussen men så vanligt så missade jag bussen! Sen kom nästa om 8 min
så jag vänta på den o så möte jag typ halva skolan i huddinge station o alla vänta på bussen mot flottsbro. När vi var i flottsbro så fick vi alla lämna våra väskor,byta om o sen fick vi skidorna o allt man ska ha. Okej sen så kriga alla för att ta på sig pjäxorna,skit jobbiga! När man va klar så gick man t den backen man skulle åka på o så börja jag på barnbacken, jag kan ju nt åka! haha jag börja åka på den minsta backen o så ramla jag ändå tusen gånger o krocka i typ alla, de va fett många från vår skola som kunde faktiskt åka o några va som jag o nt kunde åka! men aa efter några förösk så gick jag på den lite större backen, jag vägra att åka ner först men till slut så gjorde jag det, dios mio! de va en marddröm haha asso jag åkte o ramla jag kom upp o ramla o.s.v haha o så blev jag en snögubbe för jag fick all snö på mig! Men dagen va skit rolig o de e skit roligt att åka skidor men de e säkert mycket roligare om man kan åka skidor...! O jag vricka foten men jag märkte nt att jag gjorde de, jag märkte det när allt va klart för jag kunde nt gå på min fot, de gjorde svin ont! O jag såg massa med små barn typ 6-8 år o de åkte tusen gånger bättre än mig, haha skämigt! de åkte från den största backen som jag aldrig våga en gå upp på! haha e fett avis på de, att de redan kan åka bättre än mig :/ Men de roligaste va att åka upp med liften haha fett kul ju, man ba sitter o softar o åker upp hihi men dagen blev lyckad iaf! Jag ska kanske gå med michelle,viken,niklas, vincent o älsklingen på lördag o åka , de e nt säkert men jag måste lära mig att åka utan att ramla o kunna bromsa! haha aa vi får se hur de blir med det, de fan nt lätt! Här kommer bomb med bilder o några e fett knas! HAHA
OMG! HELT RANDOM BILD! JAG VET FAN INTE VAD JAG GJORDE DÄR! HAHAHAHAH


KNAS BILD! HAHAHA







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]