ALLA SOM GILLAR TILLS 23.00 SKRIVER JAG PÅ MIN BLOGG!


Veronika Hgs- Världens sötaste o snällaste! saknar dig grovt mkt!

Isabelle Steinwender- Känner nt , men söt!

Hassanen Kadhim- Snällaste som finns! Bror finns alltid för dig!

Dolores Diaz- Barndomsvän! Love u! snäll o söt!

Willson Nyori- Känner nt så bra, men snäll.

Julia Ketolainen- Känner nt så bra men verkar trevlig.

Sarah Westling Grill- Finaste!! saknar dig fett mkt,glömmer nt våra minnen!

Libanga Tungaste Munsi- känner nt så bra, men e snäll o gullig.

Jimmi Claros- Skit söt o snäll! Saknar dig!

Helen Jonas Abrahalei- Varit med henne en dag, bästa humorn o söt.

Anna Stoltz- Min grek! Saknar dig sjukt mkt,träffas i sommar o de ska bli bäst,sötnos!

Trudi Isaksen- snyggaste rumpan! HAHA snäll o söt!

Kung Ameurr- Känner nt så bra,snäll!

Ibrahim Akouri- Saknar! söt o snäll.

Jonas Kvalheim Klock- Han e bara för mkt! haha, snäll e han!

Sara Styles Tomlinson- Min galning!! Saknar dig sjukt mkt! sötaste.

Jonatan Maicon Tesfai- Känner nt så bra,söt o snäll!

Alice Nordén- typ tusen år sen vi sågs! saknar dig fett mkt! Sötaste!

Emma Engvall Häll- Känner nt så bra, söt!

Nicole Wiak- Känner nt så bra men har swag o söt!

Emma Winther Malm Kult- söt o snäll!

Maikel Milanista- gick i samma klass förut, snäll!

Maria SK- Känner nt så bra fast vi gick i samma dagis. söt o snäll!

Fadi Alnaser- söt o snäll!

Alex Peric- Saknar! Rolig o snäll.

Zandra Victoria Evermo- Känner nt så bra! men snygg o verkar snäll.

Michelle Nehme- Bästavän! sötnos o knasunge!

Cristiano Russe- snäll!

Wiwi Den Bästa- saknar fett mkt! sötaste.

Fadhi Daud- snäll o söt.

Daniella Dano Kebreyal Khalaf- Saknar mkt, snäll!

Karen Saade- Jätte fin tjej! o snäll.

Linn Jidenius- sötaste,fin o söt!

Daniel Hammoudi- Känner nt så bra, snäll o söt.

Rony Barat- Tungaste! finns för dig bror! söt o jobbig ;)

Gabriella Dydyk- fin tjej!

Claudia Gonzales- Känner nt så bra men har swag o söt!

Danielle Da Silva Santos- min knasunge! söt o gillar importer,haha

Alain Castro- FB vänner...

Enrique Brian Torrico- Saknar mkt! söt o snäll. Glömmer nt våra tider!

Sabina Dzakulic- Känner nt så bra men snäll.

Wisam Kotb- Känner nt så bra men söt o verkar vara schyst!

Ewelina Edberg- Min finaste barndomsvän, är som min riktiga storasyster!
Finns alltid för dig. Tiderna tsm e de bästa. Fin,snygg,söt,snäll..allt!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]