21/1-12 DU & JAG!

Det är ett datum att minnas , det va då det blev du och jag! Dagarna med dig är de bästa! Dina kramar värmer. Du har byggt upp mitt liv på nytt, du har gjort ordet kärlek till en värd mening i mitt liv.Det är med dig jag vill leva livet ut, från nu tills döden. Du har fått mig att le. Kochanie jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, för vad är ett liv utan äkta kärlek?! Älskling jag gör allt för dig,jag kommer alltid finnas för dig. Vi har lovat oss att det blir du och jag föralltid.  Du är mitt ALLT, mitt LIV. Och föralltid min! Du har en stor plats i mitt hjärta o kommer alltid ha det!, mitt hjärta pumpar för dig! Du är min verkliga ängel som fallit in i mitt liv! det finns inga ord att beskriva dig kochanie! Jag älskar dig obeskrivligt mycket! Du är min dröm o min dröm som har blivit sann. Du är speciell, du är den underbaraste o bästa pojkvän man kan få! Ingen kommer förstå vad jag känner för dig.
JAG ÄLSKAR DIG! NICOLE  FABIAN = FÖRALLTID!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]