trååååkigt

Har så himmla tråkigt, har bara sutit hemma i 2 dagar och inte gjort nånting..ja jag missa mellandagsrean, men jag hörde att det inte fanns så mycket ändå att välja mellan, så vad missade jag? Kaos i butikerna elr? Jag kan tyvärr inte säga varför jag inte gick, för det är saker jag inte kan dela på bloggen. Tyvärr.. 
 
Imorgon ska jag gå och shoppa med Micheller elr Delsy, jag tror det blir farsta om vi inte ändrar oss hihi. Måste köpa lite underkläder, nya hörlurar o lite annat.. e typ helt galen , i need kläder liksom , fast att mamma skriker på mig hela tiden att jag har garderoben full, eh jag ba nej? haha asso e man tjej och tonåring så e det så punkt slut! Och föresten brukar det inte också vara rea efter nyår? haha ojoj då blir det mer med shopping! 
 
Men aja nu tror jag att jag ska baka lussekatter :) hihi mamma ville ha så ska fixa det! Och har ju liksom ändå inte så mycket att göra , förutom att kolla på massor med jul filmer på tv och stoppa i mig masso mer choklad? höhö e fortfarande sjuk och det suger verkligen! Efter att jag har badat klart ska jag göra ett varmt bubbelbad, bästa! 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]