stannade hemma

idag så stannade jag hemma, för jag orkade inte vara med om snökaos igen! För igår va det skit jobbigt att åka till skolan och sen att åka hem! Men ändå kom jag i tid igår till skolan, det var lite tomt haha några kom inte och några kom senare och under dagen började det snöa sjukt mycket så alla ba "åhnej hur ska vi komma hem" sen hörde vi att inga bussar åkte och det var stopp i tunnelbanorna! Så rektorn bestämde sig att alla fick sluta efter lunch. Alla blev sjukt glada. De flesta han det sista tåget som åkte, men jag, trudy,christian,marcos,jagoda,emily,claudio o daniel det blev knas för oss! Daniel o Claudio blev hämtade men vi andra visste inte vad vi skulle göra aso tunnelbannorna bara stod stilla på stationen och ingen åkte, så vi gick tbx till skolan och försökte tänka ut hur vi skulle åka hem, vi tänkte gå till gullmarsplan, men det skulle ändå inte funka + att mina skor va genom blöta, jag frös som fan och det va typ en meter snö ute, men det vet nog de flesta! Och alla vet nog också om strömavbrotten  från måndags, det va katastroff, det tog 3 timmar för mig att komma hem fast det bara tar 20 min på riktigt sen så va det jätte kallt hemma o runt 10 fick vi tbx strömmen. Men nu ska jag inte prata mer om det, har gått igenom så mycket de här två veckorna. Men det var därför jag inte åkte till skolan idag och det va skönt att få sova ut!
 
Igår kväll va jag på gradering, det är att man vissar allt man kan för att få högre bälte i karate o jag lyckades! Okej, gjorde lite fel men det var för att jag va sjukt stressad o sen störde jag mig på publiken haha aso det är sjukt pinsamt! Men jag är glad att jag fick högre brunt! det finns ju flera olika brunna bälten! så grattis till mig :) och nu så är träningen slut för den här terminen, som är också skönt! Nästa termin ska jag också börja på cheerleading emd delsy! Det kommer bli sjukt kul, men delsy e tröööög med att skicka ansökan, för jag har redan gjort det och fick plats och jag ska börja i Nacka och jag ser fram emot det!
 
Tänk er att det bara är 18 dagar kvar till julafton! Så snabbt det har gått, kan inte fatta det! Jag måste börja tänka på vad jag ska köpa för julklappar till familjen, några tips? helst inte dyra saker! haha Nu så lyssnar jag på JB julskiva, det passar perfekt! Och jag väntar tills min syster kommer tillbax från ica för att hon skulle köpa vispgrädde och så ska jag göra knäck :) så medans ska jag gå och duscha. Efter ska jag städa lite i mitt rum o diska såklart, så att mamma blir glad när hon kommer hem! Mer inlägg kommer sen PUSS!
 
 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]