omg!

omg det va skit längesen jag blogga! Men det vara bara för att jag inte orkade hihi. Men nu är det bara 1 dag kvar  till jul!!
 
Gud vad snabbt det har gått! Fast igår så firade jag jul hos pappa vi var tvungna att göra det lite innan för att pappa ska resa idag till polen och fira jul där borta. Så jag och syrran fick fina presenter från pappa och vi gav honom det med sen så käka vi julmat eller det var det första vi gjorde och sen öppnade vi paket haha ska jag berätta vad jag fick?? då kan vi ta det sen, jag orkar inte nu.
 
Idag så fyller min lilla syster 11 år. Stort GRATTIS till dig min jobbiga syster som jag ändå älskar! Så vi ska ha några gäster hemma , äta tårta o sådär. Mamma lagar julmat ska hjälpa till henne lite och samma sak imorn. Vi ska fira jul hos mormor i år!
 
På torsdag är det mellandagsrea , uff ska blir kaos haha ska dit med nathalie , stephanie o fler säkert! Det värsta av allt är att jag har blivit sjuk, typiskt mig att jag ska alltid bli sjuk när  det är lov! :( men visst är det skönt med lov? :) aja men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer , kommer blogga mer sen! 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]