om igår & idag

igår:  va med hunden på en skit lång promenad o gjorde några bilder, men Chanel e inte så förtjust av att göra bilder, hon vet liksom när man ska göra bilden o precis när jag klickar på knappen vänder hon sig, så jag kriga för att få en bild på hennes ansikte, nt den bästa men det funkar! Sen så tagga jag med Delsy till stan hon skulle köpa en jacka,så vi kollade runt o vi hittade en tillslut i jc! När vi va på väg hem så träffa vi stephanie o några i plattan sen kom nathalie o några , så vi hängde där lite o såklart så ska det alltid hända nåt där på plattan, men runt 7 så rullade jag o delsy hem. Vi tänkte hänga ute men de va så kallt att vi inte orkade. Mer än det gjorde jag inte sen. 
 
 
 
Idag: vaknade tidigt idag, 8 typ sen tagga jag halv 9 till medborgaplatsen för skulle gå på konfirmations undervisning men jag kom försent för det var stopp i gullmars haha. Halv två sluta det så jag va hemma typ kvart över 3 o så satte jag igång med att plugga till provet i Religion, skit svårt! Hoppas jag får E iallafall! Och jag gjorde precis klart min redovisning i engelska som vi ska ha till imorn, ska redovisa om Mariah Carey för det va typ den enda kändisen jag hitta som va född i New York och jag kände till, vi va tvungna att välja någon från New York elr Syd afrika, så det va inte så stort val. Men jag är iallafall klar och det känns bra! Nu ska jag plugga lite till o bara ta det lungt. PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]