nytt i garderoben

Så nu är jag hemma. Jag och Michelle va bara i stan o shoppa där haha vi orka inte åka t farsta.. jaja de fanns ändå inte så mycket rea, jag hoppades på att det skulle vara rea på jeans, men nää hitta inte så mycket. Men lite har jag köpt iallafall. Som tur var det inte så mycket folk i stan , det var helt alltå som det alltid är. Det går inte att vara i Hollister  helt fullt, men jag fatta nt om vad alla kriga för, samma priser liksom? haha men jag ska nog gå och shoppa med mamma imorgon i kista , KANSKE och då ska jag iaf köpa jeans och mjukisdress! Det är bara ett måste! Det är så skönt att vara hemma och vila fötterna, det gör hur sjukt ont som helst! Mamma berätta att hon la till en till sula i min sko , så de va kanske därför?! Haha det skulle vara bra om hon sa det lite innan? Jaja men nu ska jag bara chilla framför datan, kolla på nån film med mami och så ska jag baka, haha min hobby? nja men älskar att äta det sen! haha .. här kommer en bild på vad jag har köpt
 
 
 
• stickad tröja199kr
• obey hoodie 249kr
• färgde hörlurar 99kr
• trosor ta 3 betala för 2 , 130kr
• USA linne 80kr
•gummisnuddar + ringar
 
asso omg jag behöver svara jeans, ska gå t carlings och gina, det är bara ett måste! 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]